Как купить

• Valige välja põnev kingitus või muu meeldinud asi ja vajutage nupule «Lisa ostukorvi»;

• Hetkest, kui vajutate nupule „Lisa ostukorvi”, luuakse Teile ostukorv ja tellimus suunatakse sinna;

• Klikkides vasakult üleval olevale lingile „Ostukorv” näete oma ostukorvi sisu. Tellimuse vormistamiseks klikkige lingil „Ostmine”;

• Vaikimisi tellitavaks tootekoguseks on üks ühik. Toote koguseid ostukorvis saate suurendada või vähendada valides «+» või «-«. Tehtud muudatuse kinnitamiseks vajutage nuppu “Uuenda ostukorvi”. Kingitusi saab ka ostukorvist kustutada, vajutades „eemalda“;

• Tellimuse vormistamiseks peate valima kohaletoimetamise viisi. Valige riik, linn ja kuller. Kasutades kullerina Eesti Posti, tuuakse kaup Teie juurde kulleriga, kes teatab eelnevalt ette ja annab kauba käest kätte. Smart Posti teenus kohustab Teid tulema kaubale järgi varem valitud pakiautomaadi juurde 7 tööpäeva jooksul. Tasuta kohaletoimetamine tähendab, et Te tulete ise kaubale järele 3 tööpäeva jooksul aadressil Ahtri 8-88, Tallinn. Siis vajutage nuppu «Jätka»;

• Kirjutage oma isikuandmed. Nüüd on Teil viimane võimalus oma tellimus üle vaadata. Vajadusel saate andmete muutmiseks tagasi pöörduda. Kui soovite saada arvet firma nimele vajutage «Juriidiline isik» ja sisetage firma andmed;

• Lisainfos võite kirjutada igasuguseid täpsustusi ja soovi, mis puudutab teie tellimust;

• Valige sobiv maksevariant. Pakutavad pangad töötavad pangalingi kaudu. Juhul, kui Te ei leia sobivat panka, valige «Arve e-mailile». Peale tellimuse kinnitamist saadetakse teie e-mailile arve, kus on kogu maksmist puudutav informatsioon;

• Tellimuse vormistamiseks peate nõustuma üldiste tingimustega, lisades linnukese vastavasse kasti. Vajutades «Jätka» on tellimus vastu võetud;

• Pärast seda tuleb teie e-posti aadressile kiri arvega. Te saate maksta ka kohe vajutades sobivale pangalingile;

• NB! Peale makse sooritamist pangalingi kaudu vajutage kindlasti lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.

Pin It on Pinterest

Share This